Jump to content



  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1 admin

admin

    Администратор

  • ადმინისტრატორი
  • 3943 პოსტები:
  • Городთბილისი

Posted 29 October 2012 - 10:00 PM

თქვენს წინაშესა სამინდა ბოლო სტატია იმის შესახებ თუ როგორ დავაინტერესოთ ხალხი თქვენი საიტით. მასში ჩვენ განვიხილავთ იმ ძირითად პრინციპებს, რომლებსაც შეუძლიათ გახადონ თქვენი საიტი მომხიბვლელი.

წინა სტატიაში ჩვენ ვისაუბრეთ თუ როგორ განვსაზღვროთ მომხმარებლის მიზენები,როგორ გავუკეთოთ საიტს ოფტიმიზაცია და როგორ გავხადოთ ის ინსტინქტის დონეზე გასაგები. ამასთანავე ჩვენ განვიხილავდით მობილური საიტების სპეციფიკას. ახლა კი ვილაპარაკებთ იმაზე, როგორ შევქმნათ მუდმივი აუდიტორია. განვიხილოთ რამოდენიმე სტრატეგია.

პრინციპი 5: შევქმნათ მუდმივი აუდიტორია
აქამდე ჩვენ ვლაპარაკობდით იმაზე, თუ რა ჭირდებათ მომხმარებელს და როგორ შევთავაზოთ მათ ეს. შესაძლოა თქვენ უკვე გიჩნდებათ სხვა კითხვები: როგორ ვაიძულოთ მომხმარებელი დაბრუნდეს საიტზე კვლავ და კვლავ? რადგან მუდმივი მომხმარებელი ძალიან მნიშვნელოვანია ნებისმიერი სახის ბიზნესისთვის. იმისათვის რომ მომხმარებელმა შეიყვაროს თქვენი საიტი, საჭიროა არა მხოლოდ დავაკმაყოფილოთ მათი მოთხოვნები, არამედ შევუნარჩუნოთ მათ ინტერესი კონკტენრის (საიტზე განთავსებული ინფორმაციის მიმართ).

იმისათვის რომ მომხმარებელი დაბრუნდეს საიტზე გასათვალისწინებელია შემდეგი დეტალები:
  • ახალი კონტენტი(ინფორმაცია). ყველაზე მთავარი – ეს არის კონტენტის მუდმივი განახლება. და ის უნდა იყოს ხარისხიანი! განათავსეთ ისინი ძირითად მიზნობრივ გვერდებზე(მთავარ გვერძე კატეგორიაში) ასევე განათავსეთ ბმულები ახალ ინფორმაციაზე.
  • შესაბამისი კონტენტი: აჩვენეთ მომხმარებელს მზგავსი სიახლეები, რომლებიც განთავსებული არიან საიტის სხვა გვერდებზე.
  • სოციალური ქსელები: არ დაგავიწყდეს ჩვენს დროში აქტიური სოციალური ქსელები. განათავსეთ თქვენს გვერდზე ვიჯეტი, რისი დახმარებითაც ხალხს შეეძლება გამოიწეროს თქვენი განახლებები. გამომწერთა აუდიტორიის შექმნის შემდეგ. შეუნარჩუნეთ მათ ინტერესი კონტენტის მიმართ ამ შემთხვევაში ხალხი რეგულარულად ესტუმრება თქევნს საიტს.
  • ელექტრონული ფოსტა: შექმენით დაგზავნების სია, იმისათვის რომ მომხმარებელმა მიიღოს განახლებები ელექტრონული ფოსტით.
  • მომხმარებლების ურთიერთობა ერთმანეთთან: მიეცით მომხმარებელს საშუალება განიხილოს და შეაფასოს თქვენი კონტენტი.ისაუბრონ ფორუმზე, დაათვალიერონ რეიტინგები.
დავუშვათ, თქვენ გაქვთ საიტი, რომელზეც მომხმარებელი ეძებს სამსახურს. რა შეიძლება გავაკეთოთ, რომ მომხმარებელი ბრუნდებოდეს თქვენს საიტზე? პირველ რიგში, თქვენ შეგიძლიათ შესთავაზოთ მათ გამოიწერონ სიახლეები ახალი მათთვის შესაფერისი ვაკანსიების ელ ფოსტაზე გაგზავნით. მეორე რიგში, თქვენ შეგიძლიათ აჩვენოთ, რამდენი ახალი შემოთავაზება გაჩნდა კვირის განმავლობაში. ამგვარად ხალხი გაიგებს, რომ საიტი მუდმივად ახლდება.



ჩვენ იმედი გვაქვს რომ სამივე სტატია თქვენთვის სასარგებლო გამოდგება, გაგვიზიარეთ თქვენი აზრი დატოვეთ კომენტარი

თქვენ გამოიყენეთ ჩვენი რჩევები? დაწერეთ რა შეიცვალა . ჩვენ მოხარულები ვიქნებით გავიზიაროთ თქვენი მოსაზრება


ავტორი: დევიდ რიჩარდსი (David Richards), ჯგუფი AdSense
თარგმანის ავტორი: poltergeisti





Also tagged with საინტერესო საიტი, საჭირო ინფორმაცია, პოპულარული საიტი, როგორ გავაკეთო საიტი, საიტის ოფტიმიზაცია, საიტის სიჩქარე, შიდა ოფტიმიზაცია, მიზნობრივი აუდიტორია

0 მომხმარებელი კითხულობს თემას

0 მომხმარებელი, 0 სტუმარი, 0 ანონიმური წევრი

rskrutka